Przedmiot | Liczba godzin | Punkty ECTS | Forma weryfikacji | Kod | Blok |
---|---|---|---|---|---|
|
Ćwiczenia: 15 |
1 | Zaliczenie | 1 | A |
|
Wykład: 30 Ćwiczenia: 15 |
4 | Zaliczenie | 1 | A |
|
Wykład: 15 Ćwiczenia: 15 |
2 | Zaliczenie | 1 | A |
|
Wykład: 30 Ćwiczenia: 15 |
5 | Egzamin | 1 | A |
|
Wykład: 30 Ćwiczenia: 15 |
5 | Egzamin | 1 | A |
|
Wykład: 15 |
1 | Zaliczenie | 1 | A |
|
Ćwiczenia: 15 |
1 | Zaliczenie | 1 | B |
|
Wykład: 15 Ćwiczenia: 30 |
5 | Egzamin | 1 | A |
|
Wykład: 15 Ćwiczenia: 30 |
3 | Zaliczenie | 1 | B |
|
Wykład: 15 Ćwiczenia: 30 |
3 | Zaliczenie | 1 | B |
Suma
|
345 | 30 | |||
Suma (Ćwiczenia)
|
180 | ||||
Suma (Wykład)
|
165 |
Kierunek Master in International Business
Informacje podstawowe:
- studia w zakresie: gospodarki międzynarodowej
- nazwa kierunku: Master in International Business
- studia: stacjonarne drugiego stopnia o profilu ogólnoakademickim
- dyscyplina wiodąca: nauki o zarządzaniu i jakości
- studia prowadzone w języku angielskim
Studia magisterskie ogólnomenedżerskie na kierunku Master in International Business (MIB) wykorzystują najlepsze praktyki i doświadczenia w zakresie edukacji, tj. następstwo treści programowych, zintensyfikowanie procesu akumulacji wiedzy i umiejętności, sekwencyjność przedmiotów, warsztatowy, praktyczny charakter zajęć dydaktycznych, wykorzystanie team-working and team competition, learning-by-experiencing, learning-by-doing czy problem-based learning.
Absolwenci studiów na kierunku MIB nabędą wszechstronną, aktualną wiedzę i w szczególności rozwiną w stopniu profesjonalnym umiejętności we wszystkich obszarach, które są niezbędne z punktu widzenia zarządzania organizacją działającą na wysoce nieprzewidywalnych i konkurencyjnych rynkach, w tym na rynku międzynarodowym. Będą one przydatne osobom chcącym nie tylko pełnić rolę specjalistów, a w przyszłości menedżerów średniego i wyższego szczebla, ale także absolwentom, których celem jest rozwijanie własnej działalności gospodarczej.
W związku z dynamiką przyrastania zasobów wiedzy we współczesnym świecie, nacisk zostanie położony w szczególności na umiejętności absolwenta, a mianowicie:
- umiejętności w obszarze podejmowania decyzji finansowych (holistyczne podejście do procesu wyceny wartości, szacowania ryzyka, oceny projektów inwestycyjnych),
- umiejętności w obszarze krytycznego i kreatywnego myślenia,
- umiejętność podejmowania decyzji w międzynarodowym, zróżnicowanym zespole, podczas pracy pod presją czasu,
- umiejętności syntezy i analizy danych, filtrowania informacji, selekcjonowania informacji wartościowych,
- umiejętności w obszarze zarządzania kapitałem ludzkim (wysoce zdywersyfikowanym kulturowo, narodowościowo, językowo, itp.),
- umiejętności skutecznej komunikacji w języku angielskim,
- umiejętność szybkiego adaptowania się do zmieniających się warunków, przy jednoczesnej wysokiej samoświadomości i umiejętności wdrażania work-life balance.
Cechą kluczową absolwentów MIB z perspektywy rynku pracy będzie z jednej strony ich wszechstronny rozwój i wysoka elastyczność w obszarach biznesu, w których będą mogli rozwijać karierę zawodową, z drugiej świadomość i umiejętność dalszego rozwoju.
Przedmiot | Liczba godzin | Punkty ECTS | Forma weryfikacji | Kod | Blok |
---|---|---|---|---|---|
|
Wykład: 30 Ćwiczenia: 15 |
5 | Egzamin | 1 | B |
|
Wykład: 30 Ćwiczenia: 15 |
5 | Egzamin | 1 | A |
|
Wykład: 15 Ćwiczenia: 15 |
3 | Zaliczenie | 1 | B |
|
Wykład: 15 Ćwiczenia: 30 |
3 | Zaliczenie | 1 | B |
|
Wykład: 15 |
1 | Zaliczenie | 1 | B |
|
Wykład: 15 Ćwiczenia: 15 |
3 | Egzamin | 1 | C |
|
Seminarium: 15 |
4 | Zaliczenie | 1 | C |
|
Wykład: 15 |
1 | Zaliczenie | 1 | B |
|
Wykład: 30 Ćwiczenia: 15 |
3 | Zaliczenie | 1 | B |
|
Wykład: 15 Ćwiczenia: 15 |
2 | Zaliczenie | 1 | B |
Suma
|
315 | 30 | |||
Suma (Wykład)
|
180 | ||||
Suma (Ćwiczenia)
|
120 | ||||
Suma (Seminarium)
|
15 |
Przedmiot | Liczba godzin | Punkty ECTS | Forma weryfikacji | Kod | Blok |
---|---|---|---|---|---|
|
Wykład: 15 |
1 | Zaliczenie | 1 | B |
|
Wykład: 30 Ćwiczenia: 30 |
6 | Egzamin | 1 | A |
|
Ćwiczenia: 30 |
3 | Zaliczenie | 1 | B |
|
Wykład: 15 Ćwiczenia: 15 |
2 | Zaliczenie | 1 | C |
|
Wykład: 15 Ćwiczenia: 15 |
2 | Egzamin | 1 | C |
|
Ćwiczenia: 15 |
1 | Zaliczenie | 1 | B |
|
Seminarium: 15 |
4 | Zaliczenie | 1 | C |
|
Wykład: 15 |
1 | Zaliczenie | 1 | C |
|
Wykład: 75 |
10 | Zaliczenie | 5 | C |
|
Wykład: 15 |
2 | Zaliczenie | 0 | C |
|
Wykład: 15 |
2 | Zaliczenie | 0 | C |
|
Wykład: 15 |
2 | Zaliczenie | 0 | C |
|
Wykład: 15 |
2 | Zaliczenie | 0 | C |
|
Wykład: 15 |
2 | Zaliczenie | 0 | C |
|
Wykład: 15 |
2 | Zaliczenie | 0 | C |
|
Wykład: 15 |
2 | Zaliczenie | 0 | C |
|
Wykład: 15 |
2 | Zaliczenie | 0 | C |
|
Wykład: 15 |
2 | Zaliczenie | 0 | C |
|
Wykład: 15 |
2 | Zaliczenie | 0 | C |
Suma
|
285 | 30 | |||
Suma (Wykład)
|
165 | ||||
Suma (Ćwiczenia)
|
105 | ||||
Suma (Seminarium)
|
15 |
Przedmiot | Liczba godzin | Punkty ECTS | Forma weryfikacji | Kod | Blok |
---|---|---|---|---|---|
|
Ćwiczenia: 15 |
1 | Zaliczenie | 1 | C |
|
Wykład: 15 Ćwiczenia: 15 |
3 | Egzamin | 1 | B |
|
Wykład: 30 |
4 | Egzamin | 1 | B |
|
Wykład: 15 |
1 | Zaliczenie | 1 | C |
|
Wykład: 15 Ćwiczenia: 15 |
2 | Zaliczenie | 1 | B |
|
Ćwiczenia: 15 |
1 | Zaliczenie | 1 | C |
|
Seminarium: 30 |
6 | Zaliczenie | 1 | C |
|
Wykład: 90 |
12 | Zaliczenie | 5 | C |
|
Wykład: 15 |
2 | Zaliczenie | 0 | C |
|
Wykład: 15 |
2 | Zaliczenie | 0 | C |
|
Wykład: 15 |
2 | Zaliczenie | 0 | C |
|
Wykład: 15 |
2 | Zaliczenie | 0 | C |
|
Wykład: 15 |
2 | Zaliczenie | 0 | C |
|
Wykład: 15 |
2 | Zaliczenie | 0 | C |
|
Wykład: 15 |
2 | Zaliczenie | 0 | C |
|
Wykład: 15 |
2 | Zaliczenie | 0 | C |
|
Wykład: 15 |
2 | Zaliczenie | 0 | C |
|
Wykład: 15 |
2 | Zaliczenie | 0 | C |
|
Wykład: 15 |
2 | Zaliczenie | 0 | C |
|
Wykład: 15 |
2 | Zaliczenie | 0 | C |
|
Wykład: 15 |
2 | Zaliczenie | 0 | C |
Suma
|
255 | 30 | |||
Suma (Ćwiczenia)
|
60 | ||||
Suma (Wykład)
|
165 | ||||
Suma (Seminarium)
|
30 |